Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skala częstotliwości (pół żartem..)
SP9BSL Offline
Sławek
****

Liczba postów: 685
Dołączył: 20-10-2015
Post: #11
RE: Skala częstotliwości (pół żartem..)
(10-02-2021 14:14)SQ5KVS napisał(a):  ...zastosowanie tego na małych prockach typu AVR (z tym kodem) będzie raczej nierealne.... Z drugiej strony może autorzy nie zauważyli pewnych rozwiązań oczywistych dla kogoś kto pisał gry na starych komputerach Smile
Karol, tam jest potrzebne około 20kB RAMu przy 8 bitach na pixel. AVR tego nie pomieści, ale przeciętny STM (103) już tak. Przy wykorzystaniu DMA dla SPI to powinno płynnie działać, z pewnością nie trzeba do tego procesora z 240 MHz. Tyle że projekt jest już gotowy a moduły ESP nie są drogie...

73 Sławek
10-02-2021 15:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SQ5KVS Offline
Karol
*****

Liczba postów: 863
Dołączył: 26-09-2012
Post: #12
RE: Skala częstotliwości (pół żartem..)
No nie są drogie(ESP), kolega tu na forum sprzedaje. Tylko ja lubię AVRy bo, parafrazując znane przysłowie" tanie wina są dobre bo są dobre i tanie" Smile
Poza tym 8bit/pixel to musi iść do SPI. To nie znaczy że tyle musi być w pamięci procka Big Grin Można rozpakowywać. Ktoś kojarzy takie zjawisko w latach 90-tych pt. "demoscena" w grafice? https://pl.wikipedia.org/wiki/Demoscena. Kolesie uzyskiwali niesamowite efekty z plików tak mniejszych niż ten post Smile. No ale drugi powie że to sztuka dla sztuki i też będzie miał rację.

Nie rozumiem - nie robię. Chyba że robię żeby zrozumieć.
10-02-2021 15:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości