Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TS-930s ...
SQ9RFC Offline
Jerzy
*****

Liczba postów: 1,192
Dołączył: 02-07-2010
Post: #1
TS-930s ...
Regeneruję staruszka.
Nie mam doświadczenia w sprzęcie fabrycznym więc będę zadawał głupie pytania ...
W trybie SSB jest wszystko ok - tak się wydaje.
W trybie CW bez filtrów CW radio odbiera dwuwstęgowo !
Po zamontowaniu dwóch filtrów CW i przy włączonym wąskim filtrze jest ok, ale gdy wyłączy się wąski filtr to radio znów odbiera obie wstęgi. Nie sądzę aby tak fabryka to zrobiła, wydaje mi się, że coś jest nie tak ... w przypadku braku filtrów CW radio powinno w trybie CW mieć włączone filtry SSB - szeroko, ale jednowstegowo...
Jeśli ktoś wie to niech mi odpowie - a może ktoś wie gdzie to się tam w środku coś przełącza.

73 JERZY SQ9RFC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2019 23:52 przez SQ9RFC.)
11-10-2019 10:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SQ5KVS Offline
Karol
*****

Liczba postów: 1,004
Dołączył: 26-09-2012
Post: #2
RE: TS-930s ...
Nie znam tego radia ale przynajmniej z tego https://www.yumpu.com/en/document/read/2...ual-iw2nmx być może wynika że filtry zarówno w 2IF i 3IF są równolegle załączane, nie szeregowo (block diagram strona 80 na papierze)

Nie rozumiem - nie robię. Chyba że robię żeby zrozumieć.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2019 13:04 przez SQ5KVS.)
11-10-2019 13:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SQ9RFC Offline
Jerzy
*****

Liczba postów: 1,192
Dołączył: 02-07-2010
Post: #3
RE: TS-930s ...
Zauważone.....
1. w trybie TUNE szeroki filtr CW pracuje tak jak powinien pracować w trybie CW, czyli wycina USB, a wąski w tym trybie puszcza LSB i troszkę USB.
2. przy trybie CW szeroki filtr CW pracuje tak jakby był w trybie TUNE - a więc dwie wstęgi słychać, a wąski w tym trybie wycina LSB a puszcza USB.