Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metalizacja otworów
SP9RQA Offline
Krzysztof
***

Liczba postów: 239
Dołączył: 30-09-2009
Post: #1
Metalizacja otworów
Na pl.misc.elektronika pojawił się wątek o tytule "a takie cudo widzieli?".



02-11-2015 16:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
AdamC Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 109
Dołączył: 28-05-2010
Post: #2
RE: Metalizacja otworów
Ciekawe, smarujemy cud pastą, wypiekamy w temperaturze ok 115 stopni przez 15 min i mamy gotową "metalizację" przelotek w domowych warunkach.
Oferuje to ktoś u nas ?
02-11-2015 17:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SQ6ADE Offline
Radjoamator.
****

Liczba postów: 519
Dołączył: 05-04-2010
Post: #3
RE: Metalizacja otworów
Ciekawe jak z trwałością przelotki w czasie no i jak wrażliwa na uszkodzenie przy wsadzaniu w nią el. THT.
Z doświadczenia wiem że niektóre fabryczne PCB wielowarstwowe mają problem z tym drugim.

tylko na FM UKF -> Just True Sound Hi-Fi Smile
02-11-2015 20:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
KLIMA Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 170
Dołączył: 15-09-2010
Post: #4
RE: Metalizacja otworów
Dajcie spokój, dużo zabawy z tym jest, uciążliwe, a jakość średnia - małe otworki i tak trudno tym zmetalizować, a rezystancja jest dość spora - z tego, co pamiętam. Kto to sprzedaje? Np. firma Spezial ( http://www.spezial.pl ).
02-11-2015 21:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości